Followers

Friday, April 15, 2011

Watching movie and Skating :)




Hey guys.Its been a while i'm not updating this blog :) Been so busy now,doing some things here and there.I have a good story to tell.Ok last Wednesday i'm went to KLCC to wacthing movie with my girl and Afro the Brocoli.BEEEFFFOOORRREEE THHHAATT.HAHAHA.Masa nak gerak tu,tgh2 pkai kasut tetibe hujan tau,aku dah mcm owh whaat.?come on.tunggu la 5 minit tgk dah renyai,so ape lagi jalan la kaki ke GREAT EASTERN,ikot bawah2 pokok.X de la basah sgt pastu sampai kat simpang Great Eastern tu tetibe,BOOOOMM!!!hujan selebat-lebat nya,aku dah x terkata dah.jalan je la.Hahaha.Habis basah lencun.Lepak jap kat situ pastu masuk mall tu dgn air menitik,Semue orang pandang,PEGI MAMPOS!.HAHAHAHA.Cari toilet then tukar baju,nasib baik la aku ader bawak baju lebih.Then keringkan kasut pkai handdryer.hahaha.Then naik la bus ke klcc.We had a good time.I mean my and my girl ;p.Dah agak lame kitorang x tgk movie,spend time mcm ni.Gelak2 together.Kiteorg tgk cite Rio si kakak tua yg bodoh.HAHAHAHHAHA



Its a good story hehe,Cerita pasal pasangan species burung yg terakhir yg diculik.Macam adventur yg dorang tempuh,bergadoh dgn monyet,menyanyi,blajar terbang.hahaha.You guys should watch this SHIT!

After that,Aku anta Fika sampai Setiawangsa,wow dah 1 tahun lebih x buat mcm tu.Then jalan kaki rumah rehat.Makan and tidur.Pastu ride kat Skatepark Kg batu.Sumpah susah gile nak kesane sampai sesat2.Then Skatepark tu betul2 kat pendalaman and tmpt jin bertendang.Damnnnnn.Apa2 pun Skatepark die the best!!Then smalam pulak,aku bosan.lepas buat semua keja2 aku nak settlekan,aku pegi la ride then lepak2 je.hahaa.hujan:( tetiba je Ehsan ckp overnight.Damn son.Kiteorg overnight kat KL skate sampai pkl 5pagi and balik rumah pkl 8 pagi.Hari yg paling memenatkan ku :(

No comments:

Post a Comment