Followers

Sunday, April 17, 2011

Bertudung



Menutup aurat tu memang satu kewajiban untuk semua orang Islam kan.?Semenjak 2 menjak 3 menjak ni aku suka tgk orang yg bertudung/hijab ni.Bagi aku dorang memang cantik,comel pon ada jugak.Mesti comel kan .AHAHAHA

Aku ada la suruh girlfriend aku bertudung,masa die bertudung tu,aku macam waa,dayum, terbuka jugak hati dia nak bertudung.But sometime die bertudung,sekejap x.Dia cakap die belum 100% bersedia nak bertudung.I was like"ermm ok"Biar la die bertudung dengan ikhlas bukan sebab aku.Bila bertudung ni jaga la tingkah laku la kan.Aku x cakap aku ni baik sgt,But kadang aku keluar kat KLCC,Awek die bertudung but pegang tangan.?wattafuck.?
Sometime aku suruh orang bertudung,orang tu cakap"ala nnty la,aku belum bersedia"

But for my opinion laa,Mula-mula kau mmg mcm terpaksa,but aku sure one day kau akan terbuka hati nak bertudung. :)
I hope my girl will "bertudung" back soon.Amin

No comments:

Post a Comment