Followers

Tuesday, May 24, 2011

Wow.

Hahaha.Sedar2 dah seminggu aku tinggalkan blog ni.? :) I'm still good.How bout you guys.? Everything good.? Dalam minggu ni aku busy kerja sebab entah la + aku x de mood nak update blog.Act i had a few happy moments in the kitchen from berkawad dalam kitchen,Kak Shila Uploaded picture me wearing pink socks.AHAHHAA.Macam-macam dalam jadi dalam kitchen tu.But Eto last hari ni but its ok.Everything still good. :) HAHAHA.
But Kak Shila will be going to :( Dunno kenape die nak quit that job , maybe she has something to do.Anyway Kak Shila i just wanna wishing good luck to anything you'll do soon :)I hope you always happy with your family :) Dont stress.Keep smiling and i'll be missing "masak2" with you :(.I always had a good time with you :)

Dah stop.HAHAHA.
Act dalam kepale aku ni banyak benda aku nak buat semua tapi mcm2 halangan nye.Sampai aku dah nak putus ase.:( I need semangat.Wish me luck guys!

No comments:

Post a Comment