Followers

Friday, May 27, 2011

I need that semangat.

Wow sejak 2-3 hari ni asyik down je.Aku pun x tahu knape,assignment banyak berlambak-lambak pastu petang keje pulak kat cafe.Sampai aku x de mase tok family even utk diri aku sendiri.Balik cafe buat keje sampai pkl 6-7 pagi pastu tido pastu bangun tido pegi keje and rotate balik semuanye.:( Sampai bila aku nak macam ni.?Aku pon x tahu la.Nak buat mcm mane,Aku bukan dari orang senang mcm korang hari-hari parents masuk kan 5-6 ratus dalam poket.But atleast aku puas hati pkai duit dari titik peluh aku sendiri :|
Aku harap aku dapat naik kan semangat aku :|




Wow pejam pastu celik tahu2 dah 3 bulan aku ngan Fika together.Dalam 3 bulan ni alhamdulillah x de masalah2 yg teruk,everything was good.Doakan kami bahagia selalu and panjangkan jodoh kami.Amin.

No comments:

Post a Comment